“Als specialisten op isolatiegebied hebben wij al ruim 10 jaar zeer goede ervaringen met Crossworx. Uiteraard met de geboekte resultaten gebaseerd op vakkundigheid, creativiteit en vernieuwingsgerichtheid. Maar zeker ook in oplossingsgerichtheid, de korte lijnen en het nakomen van afspraken"
Haal meer uit je marktbewerking met Marketing-as-a-Service
"Liever het gebruik van een heel team van specialisten en tools dan het hebben van één generalistische marketingmedewerker"
Wat is marketing as a service?
Marketing as a service is een dienstverlening waarmee je beschikking krijgt over de juiste specialisten, competenties en geavanceerde technologie. Met het MaaS-abonnement garanderen wij dat je klanten in het hart gaat raken. Je wordt succesvoller in marketing, sales en business development. Uitgevoerd door een team van specialisten die worden geïnspireerd door data, inzichten en resultaten.
Marketing inhouse vaak suboptimaal
Om je klant gelukkig te maken is veel kennis, expertise en innovatievermogen nodig. Daarnaast moet je beschikken over geavanceerde technologie. En alles moet zo optimaal mogelijk worden ingezet. Maar in de praktijk heb je te maken met een suboptimale marketing en sales door te weinig integratie van uiteenlopende kennisgebied en versnippering van data. Met marketing-as-a-service wordt het zelfs voor MKB-bedrijven mogelijk om op een datagedreven en resultaatgerichte manier te gaan werken.
De uitdagingen van marketing en sales
De markt en klantvoorkeuren veranderen snel. Hierdoor is de uitdaging voor marketing en sales groter dan ooit. Iedere mens is uniek en wil persoonlijk en relevant worden bediend. Dat is waarom grote bedrijven werken op basis van data. Ze hebben de one-size-fits-all marktbewerking voorgoed vaarwel gezegd. Ook B-2-B klanten zijn hier aan toe. Maar aan deze klantwens kan je als MKB-er in je ééntje eigenlijk niet voldoen.
We doen het voor je of met je
Het volledig uitbesteden van je marketing is het meest ideale scenario. We helpen je met het opstellen van de strategie en bepalen van de KPI's. Vervolgens focussen we op een perfecte uitvoering, meten we alles eno p basis van die inzichten verbeteren we continue je marktbewerking.
Maar Marketing as a Service kan ook een aanvulling op jouw marketingafdeling zijn. Dan ligt de nadruk vaak op het verhogen van de effectiviteit van de marktbewerking en het verlagen van de totale kosten.
Praktisch:
- Duurzaam succes in plaats van "dingetjes doen"
- Regie en coördinatie nemen wij uit handen
- Expertise en ervaring op alle marketingspecialismen
- Snel lanceren, leren en continue verbeteren
- De beste marketingtools tot je beschikking
- Flexibiliteit en schaalbaarheid
- Maandelijks opzegbaar
- Altijd de beschikking over up-to-date kennis
- Gebruik maken van inzichten van buiten je bedrijf
- Kostenefficiënt in de gehele keten
Laten we koffie drinken
Aan de hand van een kop koffie of thee kunnen wij snel jouw wensen en behoefte in kaart brengen. Hoe ver ben je? Op welk van de drie pijlers gaan we ons het meest richten? Vragen die we gerust met je doornemen en het antwoord op willen vinden.
Nee bedankt, ik haal liever niet het maximale uit mijn marketing en sales