Ontdek nieuwe mogelijkheden

Over Crossworx

Over Crossworx

Effectiever en efficiënter. Dat waren de primaire doelstellingen toen Crossworx werd opgericht. Ons doel is het rendement van onze opdrachtgever op het gebied van marketing, communicatie en sales te verhogen en de kosten te verlagen. Data is voor ons de basis voor succesvolle marketingactiviteiten. En niet alleen bij corporates en campagnes gericht op consumenten, maar ook in het midden en kleinbedrijf (MKB) en de grootzakelijke markt. Dat is waarom wij Crossworx zijn gestart.

Veel bedrijven hebben vooral focus op massacommunicatie. In goede tijden wordt, in onze ogen onterecht, vaak minder aandacht besteed aan het rendement van de marktbewerkings investeringen. Met kennis en netwerken in de B-to-B markt hebben we diensten en services ontwikkeld die aantoonbaar beter renderen. ‘Outsourcen’ van deze diensten, die de verkoop stimuleren, de effectiviteit verhogen en de bedrijven en merken de juiste aandacht geven is alleen zinvol als de mix van kwaliteit, flexibiliteit, prijs en continuïteit aantoonbaar verbetert. Daar zijn we altijd mee bezig. Dat vereist focus op specialisme, inzicht, inzet van data, ruimte voor ondernemerschap en volledige transparantie.

#nietwaarzeggenmaarwaarmaken

Van B2B naar B2Me: onze Why

Iedere mens is uniek en wil persoonlijk en relevant worden bediend. Daarom hebben de best presterende grote bedrijven de one-size-fits-all benadering voorgoed vaarwel gezegd. Ook B-2-B klanten zijn hier aan toe. Wij maken deze datagedreven, klant- en resultaatgerichte marktbewerking toegankelijk voor het MKB. Door de juiste kennis, data en technische mogelijkheden als shared service aan te bieden. Alleen samen bereik je meer. Van B2B naar B2Me.

Datagedreven marketing voor het MKB

Waar de grote bedrijven subjectiviteit vermijden wordt in het MKB veel te weinig gedaan met de aanwezige data. En verrijking van data wordt al helemaal niet gedaan. Je hebt de juiste mensen met de juiste competenties nodig om hier het maximale uit te halen. Daarnaast moet je beschikken over kostbare technologie en werken met een methodiek doe continue verbetering oplevert. 

Werk je al datagedreven?

  • Weet je hoe je meer rendement uit je marktbewerking kunt halen?
  • Kun jij terugkijken naar de resultaten van voorgaande jaren en hier onderbouwde conclusies en acties aan verbinden?
  • Kunnen jullie concrete beslissingen maken op basis van data in plaats van aannames?

Wacht dan niet langer! Zonder datagedreven marketing loop je zo veel kansen mis. Het is namelijk heel waarschijnlijk dat jullie concurrentie al wel met data bezig is en daardoor meer succes behaalt met hun marktbewerking. Of dat er concurrentie uit onverwachte hoek op je pad komt.

Loop geen kansen meer misen maak direct een afspraak 

Onze overtuiging

Gicve is the new get

Give is the new get

Creeër waarde om klanten te overtuigen voor  jou te kiezen. Concreet bijdragen aan de beste oplossing voor de klant.  Niet direct willen verkopen, maar onbaatzuchtig geven vanuit het hart om zo waardevolle interactie te creëren. Dit zorgt voor het juiste gevoel.​

 

 

Small is the new big

Small is the new big

Ook in de zakelijke marktbewerking gaat het om individuen. Grote campagnes gericht op iedereen zijn niet meer van deze tijd, iedere (potentiële) klant wil weten wat je voor hem persoonlijk betekent. Het moet persoonlijker en individueler. Je moet iedere klant goed kennen. Van B2B naar B2Me.

Show is the new tell

Show is the new tell

Vertellen hoe goed je bent voldoet niet meer. Je expertise moet bevestigd worden door anderen. Als je klantverwachtingen overtreft en klanten in het hart raakt, praten ze positief over je en gaan ze je aanbevelen. Dit authentieke verhaal inspireert (nieuwe) klanten. Je klant wordt je meest effectieve en geloofwaardige verkoper. 

Testimonials