Header-Crossworx-4

De effectiviteit van jouw marketing en sales verhogen?

Wij verbeteren het in drie stappen.

Scan, plan en doe

marketing scan

Scan

Gedurende twee workshops gaan we door jullie data en marketing set-up heen. De marketing scan geeft je inzicht in de huidige marketing inrichting en laat zien waar kansen ter verbetering liggen. De marketing scan:

  • geeft een beeld van de huidige inrichting en verbeterpunten
  • vergelijkt cijfers met bedrijven binnen dezelfde sector
  • beoordeling huidige kanalen en systemen aan de hand van verzamelde data
Marketing plan

Plan

Na de marketing scan volgt een compact rapport met een overzicht van de huidige inrichting en verbeteringen. In het plan staat:

  • de marktbewerkingsstrategie die nodig is om je bedrijfsdoelstellingen te behalen
  • een beschrijving van data, technologie, content en de organisatie. Nu en in de toekomst met een blauwdruk en stappenplan
  • Heldere doelstellingen & KPI's voor de marktbewerking in de komende 12 maanden. 
marketing uitvoeren

Doen

We gaan aan de slag! Met het continue verbeteren van je marktbewerking. Met het opbouwen van 360° klantprofielen en met het personaliseren van je communicatie. 

Als je fundament nog op orde gebracht moet worden beginnen we daar. We richten meteen een krachtig platform voor je in dat aan al de eisen voor klantgedreven marketing voldoet. Hierdoor kan je de marketing en sales effectiever maken op basis van data.

 

Wij verbeteren jouw marketing en sales!

Haal je nu niet voldoende uit jouw marketing en sales? Vind je de kosten hiervoor te hoog of is jouw ROI te laag? Wij helpen je op basis van drie pijlers naar een effectievere marktbewerking.

Data gedreven marketing

Altijd relevant zijn met je communicatie, producten, diensten en oplossingen op basis van een centraal klantbeeld. We gaan van schieten met hagel naar gerichte campagnes voor het individu. Van B2B naar B2Me.

meer over data gedreven marketing

growth hacking methodiek cirkel

data gedreven werkwijze

Laat sales excelleren

Marketing en sales kan niet zonder data en geavanceerde technologie. Als marketing in staat is om de verkopers te voorzien van waardevolle en bruikbare data, signalen en inzichten helpen ze om het verkopen effectiever en efficiënter te maken. 

Zo ben je in staat competitief te blijven en klanten te winnen maar ook te behouden. Door het toevoegen van technologie kan je groei versnellen en de operationele efficiëntie verbeteren. 

meer over data gedreven sales enablement

Klantreis optimalisatie, continue verbeteren!

Je marketing en sales constant effectiever maken. Zowel off- als online moet je er zijn op de momenten dat de klant het wenst. Van eerste kennismaking tot aankoop tot het creëren van ambassadeurs.

Op basis van data verzamelen we inzichten waarna we door toepassing van growth hacking continue quick wins realiseren en kwalitatieve groei op de lange termijn.   

Meer over Growth Hacking

growth hacking methodiek