AVR
Nieuws
AVR

AVR en Fietslease Holland kiezen voor Crossworx

06 augustus 2020

Crossworx overtuigde AVR direct 

Na een uitgebreid selectieproces heeft AVR gekozen voor Crossworx. AVR is gespecialiseerd in de verwerking van diverse soorten restafval die ze omzetten in energie en grondstoffen voor huishoudens en bedrijven. AVR was op zoek naar een partij die hun social media marketing naar een hoger niveau kan brengen. Sinds een aantal jaar is AVR zeer actief met social media marketing. Het is echter niet inzichtelijk wat deze inspanningen precies opleveren. AVR heeft meerdere doelgroepen gedefinieerd en heeft per doelgroep commerciële doelstellingen opgesteld. Maar de link tussen de marketinginspanningen en de (sales)doelstellingen ontbreekt op dit moment. Daarnaast gaan de discussies op het gebied van marketing en communicatie vaak over subjectieve zaken als smaak en vorm. En werden discussies dus te weinig op basis van objectieve data gevoerd.

 

Na de eerste kennismaking waren we direct overtuigd. In plaats van met ons mee te praten en meteen over te gaan naar het nadenken over campagnes stelden Mitch en John ons kritische vragen. De datagedreven aanpak en het continu verbeteren waren voor ons doorslaggevend”

Marie-Claire van der Schoor – Communicatiemanager AVR

 

De keuze voor Crossworx is gemaakt doordat wij juist uitgaan van feiten. Als eerste stap gaan we in gesprek met een aantal mensen uit de verschillende doelgroepen. Om te achterhalen welke taken ze moeten uitvoeren, wat hun frustraties zijn en welke wensen/behoeften ze hebben? In plaats van praten over de doelgroep willen wij namelijk praten mét de doelgroep. Op basis van deze inzichten gaan we opnieuw kijken naar de commerciële doelstellingen. Wellicht dat deze herijkt moeten worden.

Wij zijn ervan overtuigd dat we door onze aanpak van continu verbeteren op basis van kleine experimenten, het meetbaar maken van alles wat we doen en het creëren van 360° klantprofielen waardoor de relevantie omhoog gaat AVR gaan helpen succesvol te zijn.

 

Crossworx gaat voor Fietslease de conversie verhogen 

De zakelijke en particuliere fietslease aanbieder van Nederland gaat met ons in zee. Doel is om het aantal website bezoekers dat daadwerkelijk klant wordt te vergroten. Op basis van de klantfunnel gaan we ze helpen met het in beeld brengen van de knelpunten. Waar blijven potentiële klanten hangen? Daarna gaan we ze helpen met het realiseren van quick wins en het continu verbeteren om ervoor te zorgen dat de conversie blijft stijgen.   

fiets lease holland

Lees meer over klantreis optimalisatie.

Auteur

John van Boesschoten Crossworx

John