Ontdek nieuwe mogelijkheden

Het team van Crossworx

Ons team van specialisten

Ons team staat voor resultaat. Alles wat wij in onze dagelijkse werkzaamheden doen staat voor resultaat. Iedere dag een stapje beter staat ook bij ons centraal in de ontwikkeling.

Frits-Franken-crossworx

Frits Franken

Content creator

Frits is een enthousiaste senior designer met passie voor beeld en tekst. Geef hem een tekstuele briefing of snelle schets en hij werkt het uit tot een perfect geheel dat de juiste boodschap pakkend en doelmatig overbrengt. Inmiddels heeft Frits meer dan 20 jaar ervaring. Hij weet dus al heel snel wat klanten bedoelen en willen, en nog belangrijker: wat ze eigenlijk nodig hebben!

Glenn van den Bos Crossworx-2

Glenn van den Bos

Campagne bedenker

Glenn heeft de know-how en ervaring om een merk te bouwen. Een merk waar mensen bij willen horen, waar je als medewerker trots op bent, een merk met fans in plaats van klanten. De kracht van een merk wordt vaak onderschat: het positioneren en laden van een merk is immers geen gemakkelijke opgave. Wie zijn wij eigenlijk? Waar doen we het voor? En misschien nog wel belangrijker, wat zijn wij niet? Kiezen om gekozen te worden noemt hij dat. Als brand marketeer puur sang gelooft hij in de kracht van een merk. Daar werkt hij dagelijks aan. De vraag is niet óf uw merk er klaar voor is... ben jij er klaar voor?

Juliette Desseaux Crossworx-1

Juliette Desseaux

Projectmanager

Juliette is een echte aanpakker en weet altijd de boel draaiende te houden. Na een loopbaan in de grafische industrie maakte zij de overstap naar marketing en communicatie. Juliette verenigt een kritische blik met veel gevoel voor vorm en geniet van de dagelijkse betrokkenheid bij het creatieve proces. Met de nodige accuratesse samen met de klant komen tot het beste resultaat binnen gestelde termijn en budget is haar dagelijkse uitdaging, welke ze met veel plezier aangaat. Niet denken in problemen maar in oplossingen!  

 

John van Boesschoten Crossworx

John van Boesschoten

Growth hacker

'De klant beter begrijpen en bedienen dan de concurrent’. De groei exponentieel verhogen, de digitale transformatie echt versnellen. Niet alleen door te praten, maar vooral door te doen. Voortdurend experimenteren, prioriteren, bouwen, naar buiten brengen en evalueren door de hele klantreis heen. John is bovengemiddeld geïnteresseerd in de inzet van data en technologie.

Lukas-Roeling-CROSSWORX

Lukas Roeling

Online marketeer

Maak kennis met Lukas. Een ondernemende, analytische Online Marketeer met een commerciële mindset. Lukas heeft veel kennis van Online advertising en data visualisatie. Hij weet wat ervoor nodig is om zo effectief mogelijk online doelen te realiseren. Dit doet hij met veel passie, doorzettingsvermogen en goede communicatie. Lukas gaat voor het maximaal haalbare om tot een duurzaam resultaat te komen.

Mitch van Bovene crossworx-1

Mitch van Bovene

Growth hacker

Mitch is een enthousiaste marketeer en ondernemende verbeterspecialist die voor iedereen een toegankelijke en prettige gesprekspartner is. Met zijn analytisch vermogen haalt hij op basis van data de bestaande knelpunten en het verbeterpotentieel snel boven water. Hij is resultaatgericht en schroomt niet zelf de mouwen op te stropen. Ondernemers helpen met het laten groeien van hun bedrijf is zijn passie. En hij is bovengemiddeld geïnteresseerd in klantgedrag en psychologie.

Rob van Broekhoven Crossworx 2-2

Rob van Broekhoven

Analist

Rob is een gedreven analist. Hij is opgegroeid in het Brabantse Roosendaal en volgde de hbo-opleiding commerciële economie op de Johan Cruyff University in Tilburg, zodat hij zijn topsport wielrennen kon combineren met school. Na het behalen van zijn hbo-opleiding besloot Rob om de topsport vaarwel te zeggen en zich voor de volle 200% in te zetten voor zijn vervolgstudie. Hij heeft vervolgens de master Strategic Management afgerond op de Universiteit van Tilburg.

Vitas-Kersbergen-CROSSWORX

Vitas Kersbergen

Proposition hero

Vitas Kersbergen is een ervaren innovator en design thinker. Dagelijks is hij bezig om ondernemers te helpen bij het ontwikkelen van waardevolle proposities waarbij de klant centraal staat. Zo blijf je als ondernemer succesvol. Ook in een constant veranderende markt. Wil je dus een nieuw product ontwikkelen, een nieuwe markt betreden of een nieuwe doelgroep aanspreken, dan is Vitas jouw man. Ook sleutelt hij graag aan bestaande producten en diensten, vaak met nieuwe groei tot gevolg. Ooit werd hem tijdens TEDxRotterdam gevraagd welke nog onbekende term hij in de toekomst graag op zijn visitekaartje zou willen hebben staan, Proposition Hero dus. En zo geschiedde.

Vitas heeft een brede werkervaring in B2B product & dienst ontwikkeling, innovatie, strategie en business development. Vitas krijgt de meeste energie van het oplossen van propositie puzzels. Wie is nu echt de doelgroep? Hoe voegen we waarde toe? Welk business model past het beste? En hoe gaan we dat realiseren? Voor al dit soort vragen, is Vitas jouw superheld!

 

Wil je met één van ons een kop koffie of thee drinken?

Aan de hand van een kop koffie of thee kunnen wij snel jouw wensen en behoefte in kaart brengen. Hoe ver ben je? Op welke pijlers gaan we ons het meest richten? Vragen die we gerust met je doornemen en het antwoord op willen vinden. 

KOFFIE OF THEE?

Nee bedankt, ik haal liever niet het maximale uit mijn marketing en sales